یک کاپوچینو | کافه چی
یک کاپوچینو | کافه چی

یک کاپوچینو | کافه چی

صفحه

چند خط روی میزم است 

چند خط روی کاغذم

چند خط روی وبلاگم 

چند خط روی رویاهایم 

                                   چند خط روی اسم من                                                                                                     چند خط روی اسم من 

                                                                    چند خط روی دستم 

                                                                    چند خط روی دستت

                                                                    چند خط روی دست هامان 

      چند خط روی میزم ...




                                یک صفحه می شود !؟

                                یک صفحه می شوند این خط ها 

                                یک صفحه بدون حاشیه 

                                                                 یک صفحه پر از خط

                                                                 یک صفحه پر از خط های من 

                                                                 یک صفحه پر از خط های من .







+ گرفتن اسکار حالا حالا ها تازه و داغ خواهد بود برایمان 

اصغر فرهادی عزیز خوش اومدی.


++ 

یه فیلمنامه دادن من بخونم ...  کارگردان که یکی از دوستامه زنگ زده میگه بازی می کنی دیگه ،

فردا می خواهیم بریم سر فیلم برداری ...  .

من خودم فیلمم حالا حساب کنید وقتی فیلم بازی کنم چی میشه !!!


 


nbsp;

اقیانوس

لحظه ای در رفتن ت درنگ کن

فقط لحظه ای درنگ کن 

بنگرم ژرفای آن اقیانوس نهان را 

بگذار بنگرم 

                            

                      بگذار ببینم 


                                                بگذار دل دهم 


بنگر در من ... روح من 


بگذار دنیا به انتظار بماند، لحظه رفتنت را .