یک کاپوچینو | کافه چی
یک کاپوچینو | کافه چی

یک کاپوچینو | کافه چی

سر خو شا نه

جلو آینه می ایستم و به عمق چشمانم می نگرم 



هنوز در من است ، غرور

هنوز در من است ،حس پرواز 

هنوز در من است ،دگرگونی 

هنوز در من است ،طعم مرگ

هنوز در من است ،مردانی فراموش شده 

هنوز در من است ،دوست داشتن 

هنوز در من است ،کلی کد 

هنوز در من است ،سکوتی بی پایان 

هنوز در من است ،مرگ تک تک خاطراتم 

هنوز در من است ،هیجانی تخلیه نشده 

هنوز در من است ،حس شکستن   

هنوز در من است ،یاد باران 

هنوز در من است ،شوق دیدن اقیانوس 

هنوز در من است ،ترس

هنوز در من است ،کلی حرف

هنوز در من است ،اصالت 

هنوز در من است ... 


سلام تولد اینجاس امشب ،
یک سال که در من ده سال گذشته است طی شده .
صبح همه یک کاپوچینو ، مهمون من 

دو قدم این ور خط

این همه درباره ی سال و زمان حساسیت نشان ندهید. شما که در کار شعر و شاعری هستید نباید زیاد سخت بگیرید. زمان مگر چیست؟ خطی قراردادی که یک طرفش گذشته است و آنقدر می رود و می رود تا به تاریکی برسد. طرف دیگرش هم آینده است که باز دو سه قدم جلوتر میرسد به تاریکی. خب همه اینجوری راضی شده ایم و داریم زندگی مان را میکنیم. بعضی وقتها میبینی یکی از ما از این خط ها خارج می شویم. پایمان سر میخورد به اینور خط که می شود گذشته ، یا یک قدم آن طرف خط به آینده می رویم…

+احمد پوری - دو قدم این ور خط

چشم های خیس

تا حالا گریه کردید !؟

وقتی گریه می کنید ، چشماتون باز اند یا بسته ؟

دوست دارید چشماتون رو ببندید و گریه کنید یا با چشم های باز گریه کنید ؟

باز هم باران

باز هم باران
باز هم آن روزها و شب هایی که همرنگند
 

ادامه مطلب ...

سفر

سفر به شرق

سفر به سرزمین خورشید 

سفر به سرزمین چشم های بادامی 



رسالتی در پس افکار و سفر

                              سفری برای پایان یک فریاد  

           امانتی در آغوش سوسن 

                                       امانتی مهم تر از خود آیدا ، مهمتر از شعر و ترانه 

                                       مهمتر از فردا 

                                       مهمتر از واژه 

                                       مهمتر از صدایم از غرب 





و تابش خورشید نخست بر من بعد به دنیا 


                                                         سفری در سرما 

                                                                 و بوسه به دست یلدا پاداش این پیامبر بود  




nbsp;

پاتیناژ در بیمارستان

اینجا خیلی سرده هر چی این بخاری را زیاد می کنم گرم نمی شود ... سرد است .


صدا زدن بعضی ها حتی وقتی که مطمئن باشم نمی شنوند ، باز هم قشنگ است برایم 

صدایت زدم و تو نشنیدی... .




شاید این سرما از سی سی او بیمارستان مانده است در جانم ، چقدر سرد بود و بو میداد،اما نه بوی الکل ، بوی مرگ 

سرد بود .

اینجا هم سرد است ، فقط بو نمی دهد .




پی اس :بهمن