یک کاپوچینو | کافه چی
یک کاپوچینو | کافه چی

یک کاپوچینو | کافه چی

دامن مکش


دامن مکش به ناز که هجران کشیده ام
نازم بکش که ناز رقیبان کشیده ام
+شهریار

جاده خاموش است

جاده خاموش ست، هر گوشه ای شب، هست در جنگل.
تیرگی صبح از پی اش تازان
رخنه ای بیهوده می جوید.
یک نفر پوشیده در کنجی
با رفیق اش قصه پوشیده می گوید.
بر در شهر آمد آخر کاروان ما زه راه دور -می گوید-
با لقای کاروان ما، چنان کارایش پاکیزه ای هر لحظه می آراست.
مردمان شهر را فریاد بر میخاست.
آنکه او این قصه اش در گوش، اما
خاسته افسرده وار از جا،
شهر را نام و نشان هر لحظه می جوید.
و به او افسرده می گوید:
«مثل این که سال ها بودم در آن شهر نهان مأوا»
مثل این که یک زمان در کوچه ای از کوچه های او
داشتم یاری موافق، شاد بودم با لقای او.
جاده خاموش ست، هر گوشه ای شب، هست در جنگل.
تیرگی صبح از پی اش تازان
رخنه می جوید.
یک نفر پوشیده بنشسته
با رفیق اش قصه پوشیده می گوید.

+نیما

۱۰۲۰۳۰۴۰

بیا بازی کنیم 

من چشم میذارم بعدش میشمارم .

می خوام وقتی شماردنم تموم شد تو نباشی، من نباشم !
نه ما باشیم ... بقیه نباشن .
فقط من باشم و تو 
بیا می خواهم صداتو بشنوم .

می خواهم همه میخکوب نگاه کردنم به تو باشن 

بگو دوستات به نگاهم نخندد، بیا 

وایسا با تو ام ... آهای کجا !؟

باز که رفتی و من هیچی نگفتم ...

بیا دارم میشمارم: 

ده-بیست-سی-چهل-پنجاه-شصت

هفتاد-هشتاد-نود

صد



سلام

سلام گاهی گفتن همین سلام هم خیلی سخت تر از اونی میشه که بنظر میاد . خوبی شما ؟

یک فرشته در اتوبوس

آن مسیر لعنتی چرا انقدر زود به پایان رسید 

من پیاده می شدم و تو اما خواب بودی

تو انقدر پُرناز خوابیده بودی که بایید صدایت می زدنند فرناز 

من پیاده می شدم و کمک راننده اربده کشید "کسی جا نمونه" 

من فریاد زدم، زیر لب "لامذهب داد نزن مگه نمی بینی خوابیده آن فرح ناز".

شکوه آن همه زیبایی را کجا دوباره به تماشا بایستم 


  

مثل وبلاگم

مثل وبلاگم و نوشته هام آشفته است ذهنم 

مدام در طلاتم و بی وزنی یک اقیانوس در انتهای هستی و نیستی 


+کسی چه میدونه شاید میون این فنجون های نشسته کاپوچینو کسی سراسیمه به دنبال عشق می گردد... .


+چند وقتی که از اولین بار ها خبری نیست.

++اولین باری که ازشدت درد(فیزیکی) نمی تونی شب رو بخوابی و تا صبح به خودت می پیچی و حتی روز های بعد هم ادامه داره ...

+++ ترحم برانگیز نوشتم ؟

Ubisoft Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier ـ بخش اول

Future Soldier  اخرین نسخه سری بازی های Tom Clancy's Ghost Recon که دو ماه پیش توسط کمپانی   Ubisoft وارد بازار جهانی شده. قبل از اینکه بخواهیم بریم سراغ خود بازی باکوه ی از نام ها طرف هستیم که این بازی به دنبال خودش یدک میشکه.

 Ubisoft کمپانی که حالا بعد از چند سال حضور و چندین بازی موفق می تونه حرفی برای گفتن داشته باشه، کمپانی که نسخه های قبلی این بازی رو هم منتشر کرده و در کل کارنامه خوبی داره. کمپانی که مجموعه ی splinter cell رو با  Tom Clancy منتشر کرده. 

Tom Clancy دومین اسمیه که به چشم می آد، اگه طرفدار بازی های ویدیوی باشد این اسم رو زیاد شنیدید.اگر هم اهل کتاب باشید باز هم این اسم رو شنید، نویسنده امریکایی که کتاب هاش فروش خوبی داره و حتی چندتا از اونا تو ایران هم منتشر شده و به تازگی در سینما.

با اومدن این نام مشخص است که باید بازی ترکیبی از جاسوسی ، اکشن و صحنه های پر خشونت پراکندگی و گوناگونی تعدد لوکیشن و محیط بازی همه را خواهیم بود. 

Ghost Recon نامی که حالا  نام خانوادگی یک خانواده از بازی ها محسوب میشه و شامل نسخه های 

Tom Clancy's Ghost Recon (2001)
Tom Clancy's Ghost Recon: Desert Siege (2003)
Tom Clancy's Ghost Recon: Island Thunder (2003)
Tom Clancy's Ghost Recon: Jungle Storm (2004)
Tom Clancy's Ghost Recon 2 (2004)
Tom Clancy's Ghost Recon 2: Summit Strike (2005)
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter (2006)
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (2007)
Tom Clancy's Ghost Recon Predator (2010)
Tom Clancy's Ghost Recon Wii (2010)
Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier (2012)
Tom Clancy's Ghost Recon Online (TBA)

میشه.

همه خانواده تقریبا یکدسته  هر چند همه اعضا به اندازه هم نیستن، و خاصیت های خاص خودشان رو دارند، اما یک نکته در همه شان ثابت بوده است یه گروه چند نفره از کماندوهای ارتش امریکا که در بدون توجه به شرایط و محیط دشواری ها آب و هوا تنها یک هدف رو دنبال می کنند و آن پایان مامورت و سالم ماندن در ان است.


 Future Soldier

+این بازی ارزش اینو داره که براش بنویسم، امیدوارم بتونم قسمت های بعدی این نقد و بررسی که فقط بخش اولش (معرفی) رو نوشتم، بنویسم.

عشق

کسی چه میدونه شاید میون این فنجون های نشسته کاپوچینو کسی سراسیه به دنبال عشق می گردد...

مریم

...

دست هامو حلقه کنم دور کمرش در گوشش بگم :"مریم من بی کس نیست".

هر چقدر من سردم تو گرم .

...

مریم من کمی تنهاست، تنها بوده و روزهای سختی رو پشت سر گذاشته، همین.
همه چی درست می شه .

...

babel

چشمانتان را ببندید و این موزیک رو گوش کنید بعد بگید چه حسی بهتون دست می ده .






+ نظرات برای همه نمایش داده نمی شه .

++ لینک دانلود 

+++ می تونید اینجا بگید حستون رو .

نقاشی

می خواهی با انگشتانم
روی تنت نقاشی کنم
بعد توی آینه نشانت دهم
که در بهشت ایستاده ای
با سیبی گاز زده؟
... می شود اگر دستم خط خورد
از اول شروع کنم؟
اصلاً می شود از بهشت برویم
تا ببینی چیزی کم نیست؟
...
می خواهی با چشمهام
تو را نفس بکشم
که دلت بریزد و لبهات بلرزد؟
...
می خواهی کف دستت را بو کنم
ببینم بوی کدام گیاه کمیاب
در سرم می پیچد امروز؟
...
می خواهی بنشینی توی بغلم
که برات کتاب بخوانم؟
می شود آرام بنشینی و گوش کنی؟
می شود آنقدر نفس هات نریزد روی گردنم؟
آه...
می شود دیگر کتاب نخوانیم؟
...
می شود آنقدر بوسم کنی

که یادم برود دلم چی می خواست؟

+عباس معروفی