یک کاپوچینو | کافه چی
یک کاپوچینو | کافه چی

یک کاپوچینو | کافه چی

آرزو

ارزو خانم عزیز من اگه جای شما بودم تا حالا بیست بار با این اقای م.خان ازدواج کرده بودم 

اخه تو از "این"* بهتر کجا می خواهی پیدا کنی دختر ... نه ... واقعا 

خوشتیپ نیس که هس

مهندس نیس که هس

تازه ... خود خرشم که خرته ... دوستت داره مثل...

بچه مهربون ... خوش رو ... شاعر ... ذوق هنر هم داره ... کتاب خون 

ماشین و خونه هم که ردیفه

بابا ... از همه مهمتر باباش ... تاجر نیس که هس

من موندم ملاک انتخابت چی بوده اخه .

چرا !؟ 

 


پی نوشت :

اقای م.خان یار گرمابه و گلستانه** منه که من بیش از  دوسال سعی کردم بهش بگم زندگی قشنگ تر از این حرفاست که می زنه نتونستم بعد ارزو خانم تو چند احتمالا ثانیه بهش فهمونده که زندگی قشنگه ،ولی حالا داره بازی در می اره .


این مطلب رو از کف چرکنویس ها کشیدم بیرون چون تا این لحظه مشکل حل نشده.

*ایشون

**گشت زیر بارون ، مهتاب و خورشید.