یک کاپوچینو | کافه چی
یک کاپوچینو | کافه چی

یک کاپوچینو | کافه چی

فاصله های ناگریز

خیابون های شهر من بی تو بلندتر از عمر من اند

نظرات 5 + ارسال نظر
رقصنده یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 14:41

بی تو همه چیز بزرگ است
غیر از دل من که تنگ شده!

ŇãşíМ“̈́ سه‌شنبه 4 آذر 1393 ساعت 13:04 http://nasimeshqjonun.blogfa.com

دلم برات تنگ شده بود مستر کاپوچینو...

چطوری پرهام بی معرفت؟

یوقت واسه من پی ام نذاری شرمنده مرامت میشما!!!

ستاره شنبه 8 آذر 1393 ساعت 00:41 http://ssetare.blogsky.com

دلم تنگ شده برا گذشته
گذشته ای که هنوز هممون اینقد زخمی نبودیمو با فراغ بال میومدیم مینوشتیمو باهم همدردی میکردیمو ....
گذشته ای که حتی توش خیابونای شهرم بلندترازعمرمون نبودنو .....
امیدوارم بیاد اونروزی که اونیکه باید دستش تودستت باشه و خیابونای شهر برات کوتاه تراز زمان پلک زدنت بشن

[ بدون نام ] دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 23:43

[ بدون نام ] دوشنبه 1 دی 1393 ساعت 23:47

درست مث روزهای نبودنت......همه چیز کش می اورد!
چطوری رفیق ....


سلام
میس بهار....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد