یک کاپوچینو | کافه چی
یک کاپوچینو | کافه چی

یک کاپوچینو | کافه چی

اقای مدیرعامل تولد مبارک لعنتی

اولین شنبه بعد از تموم شدن دانشگاه م رفتم تو یه شرکت برای دوره کارآموزی و بعد از سه روز بهم گفتن نمی خواهد کاآموزی کنی شما بیا همین جا کار کن 

الان 4 سال از اون موقعه میگذره و من رسما معاول مدیر عامل یک شرکت معتبر هستم 

دیروز یکی از پروژه هایی که تو سال گذشته  انجام داده بودم در یکی از خبرگذاری معتبر امریکایی  در کنار دوتا از بزرگترین های فناوری داخل ایران قرارگرفته بود.

 امروز پیش نهاد مدیرعاملی یک شرکت دیگه  بهم شده .

+اقای مدیرعامل تولد مبارک لعنتی



نظرات 4 + ارسال نظر
Nb یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 13:13

چقدر باحال.... چقدر خفن ... حس مدیر عاملی چطور حسی هست؟
مبارک باشه.

هیچی صبح ها یک ساعت زودتر از خواب بلند می شم

nb یکشنبه 15 مرداد 1396 ساعت 13:43

اقا این شیرینی داره ها!!
شیرینی اون چایی که من میدم رو دیگه شما باید بیاری

ŇãşíМ“̈́ شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 13:26 http://nasimeshqjonun.blogfa.com

به به مبــــارکـــا ^_^

سلامت باشی

پسر چوبی جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 17:10 http://adambarffi.blogsky.com/

واااووووووو[:S027

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد